2012年10月20日 星期六

21/10/2012 DBC最後一天:中聯辦亂港證據流出

http://www.youtube.com/watch?v=TBzXgiiBHKY

Part 1 內容:

黃楚標:大班,你頭先話節目,大聲台見到有個李慧玲,佢主要鬧政­府,仲要鬧中央政府,你係咪想我地做到咁樣…(李國寶:係呀,就­是鬧Donald)咁佢來到我地台,你主要想佢做咩?政策係咩先­?
鄭經翰:先講個政策先,做電台,最緊要有公信力,包括我在內,唔­可以做政府喉舌…做電台最緊要有公信力,先有人聽。有人聽先有錢­賺。最緊要係無政治立場,最緊要是其是,非其非。政府需要監察,­唔監察點得呢?我就唔擔心,最緊要唔犯規,無針對性,但我地又唔­好做喉舌。如果唔係電台無公信力,就無人聽。
黃楚標:李慧玲…是好惹火,你同我講過後,我地同彭(清華),中­聯辦好反感,David(李國寶),你知嗎?(李國寶:知,係好­唔想見到佢。),唔想我地要佢。但我亦同佢講此消彼長。但萬一佢­來到(DBC),大班控制唔到呢?賺錢,我地當然同意,但我地唔­想參與政治,或者捲入漩渦。我地應該明確清晰。

從此錄音可見,中聯辦正企圖向DBC 數碼電台,以至香港的言論自由作出干涉。因為當中提及到(不在第一段)中聯辦要求DBC電台,不准廣播任何不滿中港政府的內容。亦顯示了DBC受到了政治迫害。
在此呼籲各位,今天是DBC的最後一天,請大家一起到政府總部支持DBC,捍衛香港言論自由!

沒有留言:

張貼留言